INTERFERENCE GLOBALIZATION ON THE TRANSFORMATION OF ELECTRONIC INFORMATION MANAGEMENT

Authors

  • Viktoria V. Kaeidi

DOI:

https://doi.org/10.15802/unilib/2016_172866

Keywords:

электронный информационный менеджмент, глобализация, интерференции электронного информационного менеджмента, информационная экономика

Abstract

Correlation electronic information management and globalization. The methodological foundations interference of electronic information management at the corporate economy under globalization

References

Гапоненко, А. Л. Глобализация и информатизация экономики [Электронный ресурс] /

А. Л. Гапоненко. – Режим доступа: http://spkurdyumov.narod.ru/D33Gaponenko.htm. –

Загл. с экрана.

Жиров, В. Ф. Возможности реализации электронного (виртуального) менеджмента в

глобальных корпорациях / В. Ф. Жиров // Наука сегодня: теоретические аспекты и

практика применения: материалы междунар. заоч. науч.-практ. конф., 2011. – Тамбов,

– С. 137–142.

Жиров, В. Ф. Электронный (виртуальный) менеджмент в глобальных корпорациях /

В. Ф. Жиров // Проблемы теории и практики управления: материалы конф., 2011. –

Дагестан: Дагестанский гос. техн. ун-т., 2011. – С. 45–49.

Расходы на информационные технологии [Электронный ресурс]. – Режим доступа:

http://www. forrester.com /rb/research/. – Загл. с экрана.

Рецепт экономического роста: больше информационных технологий [Электронный

ресурс]. – Режим доступа: http://internet.ksan.ru/tom-01/2003/internet-013.shtml. – Загл. с

экрана.

Cotler, P. Маркетинг 3.0. [Electronic resource] / P. Cotler. – Аccess mode:

http://www.pcweek.ru/business/blog/business/1013.php/. – The title from the screen.

Creative Commons Attribution 4.0 International License

Hamel, G. Management 2.0 [Electronic resource] / G. Hamel. – Аccess mode:

http://blogs.wsj.com/management/. – The title from the screen.

Roy, S. The role of information technology in the globalization of business buying behavior: a

conceptual model and research propositions / S. Roy, K. Sivakumar, // J. Business &

Industrial Marketing. – 2014. – № 8. – Р. 23–32.

Downloads

Published

2019-07-09

How to Cite

Kaeidi, V. V. (2019). INTERFERENCE GLOBALIZATION ON THE TRANSFORMATION OF ELECTRONIC INFORMATION MANAGEMENT. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, (3), 94–97. https://doi.org/10.15802/unilib/2016_172866

Issue

Section

MANAGEMENT AND MARKETING AT THE UNIVERSITY LIBRARIES